Voorne

50 Jaar Groei & Bloei Voorne.

Wat is het een mooi jaar geweest!

We zijn het jaar begonnen met de fotowedstrijd, waarbij we werkelijk geweldige foto’s hebben ontvangen. Alle leden hebben een cadeautje ontvangen. Een zinken vlinder, waarvan de opbrengst ook nog eens naar het goede doel ging; de stichting “Doe een wens”. Er was een feestelijke jaarvergadering met bekendmaking van de prijswinnaars van de fotowedstrijd en 3 jubilarissen werden verrast met een mooi horloge met inscriptie omdat zij al 50 jaar lid zijn van onze vereniging. Ruilochtenden hadden we op mooie locaties, bij “Huize Overburgh” aan de Hoflaan in Oostvoorne en aan de Duinstraat in Rockanje. Heel verschillend, allebei prachtig. De Bos & Burchtfair waar we dit jaar in een grote tent stonden waarin verschillende lezingen zijn gehouden. Kinderen konden geschminkt worden en iedereen kon gratis een corsage maken. Geweldige tuinreizen zijn er al geweest. We hebben Beervelde, Gelderland en Noord- Holland inmiddels gehad. Er ligt er nog één in het verschiet, namelijk de kerstreis naar Brugge. Drie lezingen hebben we gehad waaronder die van Rita van der Zalm en Beline Geertsema. Dat zijn toch niet de minste namen! Al drie keer is er een extra dikke Kleur & Fleur uitgebracht om u op de hoogte te brengen van alle activiteiten. We hebben onze open tuinen avond driedaagse gehad. Wat troffen we het met het weer en wat kwamen er veel bezoekers op af! En dan hebben we het nog niet eens gehad over die heerlijke bonbons die werden aangeboden door de vereniging! Dit allemaal terwijl ook het “gewone” cursusprogramma doorloopt. De bekendmaking van de prijzen voor de mooiste voortuinen komt er nog aan en als u dit leest bent u misschien net naar de demonstratie van Flora Frits geweest in Zuid- Beierland. Ook een leuk initiatief om met elkaar iets te ondernemen.